Goddag, fremmede!

Det ser ud til, at du er ny her. For at komme i gang, klik på en af disse knapper!

INFO: I dette forum kan du vælge at være anonym som introvert, og bruge et pseudonym som brugernavn. Din e-mail bliver ikke offentliggjort.

Men du har også mulighed for at skrive en privat besked til andre brugere af forum for introverte.

Podcast om introversion :)

mathias24mathias24 Indlæg: 2
Redigeret 24. november i Generelt
Hejsa
min storebror og jeg har for nyligt lavet en podcast som omhandler det at være introvert og føle sig forkert i en ekstrovert verden.
Den er meget uformel, og vi har besluttet os for at kaste os ud i det, fordi vi selv altid har kæmpet med at kunne acceptere os selv som vi var, og har begge savnet at høre fra andre, at man ikke var alene og man dermed kunne føle at man ikke var mærkelig og uinteressant.
Hvis det giver mening for jer, så må i gerne give det et lyt. Der er ikke nogen gevinst i det for os, udover at hjælpe andre. :) der er lige nu 2 afsnit tilgængelig.

https://itunes.apple.com/dk/podcast/den-stille-podcast/id1306067338?l=da&mt=2

Kommentarer

• mathias24mathias24 Indlæg: 2
    Hvis I ikke har iTunes eller iphone, så kan i hente castbox (hvor i nu henter apps), og så kan i finde den derinde :-)
    Den hedder, “den stille podcast”.
    Tak og god weekend! :smile:
  • MartinMartin Indlæg: 6
    Redigeret 2. december

Hej Mathias

Tak for link til jeres podcast.

Nu fik jeg tid til at høre dem. Der er modigt at I står så ærligt frem! Super godt navn: ”Den stille Podcast” :smile:

Som I nævner, er mellem 30% og 50% introverte ifølge personlighedstest-statistikker. Jeg er enig i, som I nævner, at mange introverte gemmer sig eller lurepasser. Eller drikker alkohol og spiller skuespil. Måske fordi det er skamfuldt i vores vestlige kultur at være en udpræget introvert personlighed.

Men der er også min erfaring, at en del introverte lever et meget reserveret eller tilbagetrukket eller ligefrem isoleret liv, og måske er tilfreds med det. Så disse introverte har måske ikke så meget lyst til at stå frem.

Derimod tror jeg at introverte, som samtidig er meget følelsesmæssigt eller socialt anlagt i deres personlighed, til gengæld har stor gavn af at ”sætte ord på” det at være introvert og stå ved sig selv som introvert, som I snakker om.

PS: Lille teknisk fejl: I den første podcast er der ca. 3-4 minutter uden samtale i starten.

• MartinMartin Indlæg: 6
    Redigeret 2. december

PPS: Jeg glæder mig til at høre næste podcast-afsnit med jeres uformelle snak om introversion. Skriv gerne et nyt indlæg her i forum, når I har uploadet et nyt afsnit :)

Log in eller Registrér for at kommentere.

| © introvert.dk. Forsiden | Nyhedsbrev | Kontakt | Blog | Naturfotos | Forum-forside |