Goddag, fremmede!

Det ser ud til, at du er ny her. For at komme i gang, klik på en af disse knapper!

Så er "den stille podcast" igen aktiv :-)

Redigeret 11. februar i Generelt

Hej alle sammen.
Tak for de positive tilbagevendinger og opbakning til vores podcast.
Vi beklager en mindre tørkeperiode, men vi er igen aktuelle med en ny episode.
Vi håber meget at I stadig vil høre med.
"3. gang er styrkens gang" - ligger nu tilgængelig.

Der er blevet efterspurgt kontaktinformationer, så der er mulighed for at komme med ris/ros, inputs, tanker og generelt ideer til samtaleemner. Det lyder skide godt! Det vil vi rigtig gerne åbne op for.

I kan skrive til mig på mailen: mathiastromborg@gmail.com
Jeg tager imod alt. I kan skrive lige hvad I har lyst til.
Er beæret over interessen.

Vh Mathias

Kommentarer

• Beklager den støjende lyd af computerblæser i baggrunden.. det ved vi til næste gang.
    Håber I kan abstrahere fra det :-)
  • Redigeret 11. februar

Hej Mathias,

Mange tak for dette 3. episode af jeres podcast.
    Jeg har lige lyttet til de ca. 50 min – og nydt det med en kop te. Jeg føler at jeg ”er i godt selskab”. Og det gav mig faktisk mere energi at lytte til jeres dybe tanker og oplevelser, som jeg kan genkende rigtig meget af.

Måske føles det så inspirerende at lytte til, fordi I fokuserer på ”introvertes styrker”.

Jeg er enig i, at introverte er:
    (nogle af de punkter jeg noterede under podcasten)

• Velforberedte
    • Gode til at skrive
    • Gode tænkere
    • Gode til at fordybe sig og fokusere
    • Glimrende lyttere
    • Gode til dybe venskaber
    • Gode til at styre sin egen energi
    • Gode til at sprede ro
    • Stærke observatører – lægger mærke til alt – også mellem linjerne. Introverte gennemskuer alt.
    • Gode til at beskytte sig selv mod respektløse folk, eller imod folk, som kun vil snakke om sig selv og ikke lytter
    • Ser ærlighed som en vigtig værdi
    • Er meget empatiske/følsomme

Og tak for boganmeldelser til sidst. Jeg kendte ikke Susan Cains anden bog ”Quiet Power - Growing Up as an Introvert in a World That Can't Stop Talking”, den vil jeg da lige kigge nærmere på.

introverte hilsener fra
    martin :) introvert.dk

• Redigeret 11. februar

PS:

jeg bruger en Samsung telefon og er ikke så kendt med Itunes - så jeg brugte dette link til at lytte til den stille podcast:
    https://www.podomatic.com/podcasts/tromborg

Er det ikke ok? Eller der et andet link?

Computerblæser i baggrunden generede mig slet ikke. Men jeg synes at jeg Podcasten bliver bedre og bedre - både teknisk og indholdsmæssigt :)

• Hej Martin!
    igen mange tak for din feedback. det betyder alverden! du har også lige gjort min aften bedre :o)
    har i dag også delt vores podcast og tanker omkring det, på min egen facebook-side. Det var grænseoverskridende, men føles godt! det er en sejr for mig.

Podomatic er helt okay! fint hvis det fungerer for dig. Det er igennem dem, jeg uploader vores podcasts :-)

og fedt du synes at vores indhold stadig holder! Det er vi glade for!
    Vi er snart tilbage med en special-udgave af et afsnit - jeg slår på tråden, når det er tilgængeligt :-) god søndag aften!

Log in eller Registrér for at kommentere.