Goddag, fremmede!

Det ser ud til, at du er ny her. For at komme i gang, klik på en af disse knapper!

Præsentation Evan med billede

Redigeret 1. september i Præsentationsrunde

Hej

Hermed en kort præsentation af mig. Jeg har i mange år vidst at jeg er introvert, betydningen og forståelsen af dette bringer til stadighed nye aspekter frem i min bevidsthed. Jeg har aldrig opfattet introversion som en svaghed eller en fejl,men brugt det som en mulighed. Selv om jeg nu har haft fødselsdag nogle gange er der stadig udvikling i det,som et løg hvor man tager et lag af ad gangen. Mindfulness og stoicisme er i denne forbindelse noget jeg har arbejdet med i forhold til min INTJ profil. Det er dejligt med et forum hvor man kan drøfte de ting der er vigtige for os introverte.

mange hilsener Evan

Kommentarer

• Redigeret 3. september

Hej @Evan,

Velkommen til introvert forum ! :-) Godt foto!
    Interessant at du nævner at du har INTJ som personlighedstype. Jeg er selv en INFJ - og der er mange fællestræk mellem INTJ og INFJ. Bl.a. det med at man bliver overstimuleret af støj, larm og mange forstyrrelser. Og at INTJ og INFJ som typer, begge godt kan lide fordybelse med god refleksionsevne, (introverte intuition)
    Jeg tror også at Mindfulness er rigtig vigtigt og super relevante for de fleste introverte. Jeg bruger det selv dagligt - 12 min hver morgen og jeg overvejer at bruge mere tid på det - for det skaber ro i mine tanker :-)
    Hvordan bruger du “stoicisme”, som du nævner? Det lyder spændende.

• Hej Martin, jeg synes det er godt at siden her er udenfor de sociale medier FB kæmper som du siger om opmærksomhed og det gør vi introverte ikke :-) Hvad angår stoicismen bruger jeg den ud fra at tanker er upålidelige og upræcise, sindsro får jeg ved at bruge fornuft og vilje til at styre tankerne. hilsen Evan

Log in eller Registrér for at kommentere.